ایرانیان پوشش

۹۶/۰۸/۰۴ :

اولین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری به همت دبیرخانه دایمی اجلاس ملی رضایتمندی مشتری با حضور اساتید برجسته کشوری و بین الملی در حوزه CRM با هدف اشاعه مفهوم رضایت مندی مشتری در راستای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه در مرکز همایش های صدا وسیما برگزار شد.

شرکت سهامی ارزیابان ایرانیان پوشش به عنوان نخستین شرکت ارزیابی خسارت بیمه ای تحت نظر بیمه مرکزی موفق به کسب تندیس لوح رضایت مندی در این همایش شد.

ایران نژاد، مدیرعامل این شرکت ارزیابی خسارت بیمه ای در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت: روند اندازه گیری و پایش رضایت مندی مشتریان در دنیای اقتصاد اهمیت زیادی پیدا کرده است. امروزه باید رضایت مندی مشتری را یک احساس دانست و برای بهبود این مهم، آن را به یک شاخص کلی تبدیل کرد.

وی با اشاره به تغییرات بنیادین علوم مدیریت نوین در کسب و کار و رضایت مندی مشتری و آشنایی با الگو برداری از کشورهای توسعه یافته به منظور بهره گیری از مدیران دانش بنیان؛ اذعان داشت: رسالت، استراتژی و شعار شرکت ایرانیان پوشش، مراقب بیمه است.

شاخص خدمات صورت گرفته توسط شرکت ما برای بیمه گران، بیمه گذاران بر اساس نظر سنجی سیستمی و سنتی، پروژه های بزرگی از جمله ارزیابی خسارت برج میلاد، پتروشیمی و ، نیروگاه برق آبی و مترو در طول یک سال گذشته بوده است. طبعا بررسی فعالیت هایی از این دست منجر شده تا این امتیاز و یا نمره قبولی را دریافت کنیم.

ایران نژاد کسب این موفقیت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را حاصل کنترل جدی بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر و هم چنین تلاش های شبانه روزی تیمی از کارشناسان ایرانیان پوشش دانست و کسب این لوح تقدیر را به خانواده ایرانیان پوشش تبریک گفت.

و همچنین تندیس ونشانی رضایت مندی مشتری مداری به شرکت بیمه سرمد و در بین بانک ها به مدیرعامل بانک کشاوری و بانک مسکن و بانک شهر اهدا گردید.